Klantervaringen


Laura

"Wat ik zelf al voelde hebben jullie bevestigd zonder ook maar iets te vragen. Ons gesprek was heel speciaal. Een echte aanrader zijn jullie. Liefs, Laura"

5

Mirthe

"Lieve Sylvia, allereerst wil ik jou bedanken voor het vorige consult echt ongelofelijk, want alles is uitgekomen. Lieve groet, Mirthe"

5
Sylvia
4.6

Lina

"De toewijding die je blijft stoppen in alle gesprekken is bewonderenswaardig. Je blijft perspectief aanreiken. Super Medium. Liefs, Lia"

4
Anja
4.7

Pieter

"Hallo Leilani, wauw wat een geweldig consult. Je bent een echte aanrader en ik zal je zeker promoten bij mijn vrienden. Groet, Pieter"

5

Pamela

"Hoi Sylvia, dank je wel voor het geduld en de tips. Het is steeds waar wat je zegt. Ik stond verbaasd van wat je allemaal weet zonder dat ik veel hoef te zeggen. Groetjes, Pamela"

5
Sylvia
4.6

Robert

"Fijn dat er iemand is, die ik kan vertrouwen na zoveel jaar. Ben jou erg dankbaar. Groet, Robert"

5
Noor
4.8

Amanda

"Hoi Violette, zoals jij had voorspeld en er komt alleen maar moois voor terug. Het wordt nu steeds meer zichtbaar. Je bent een aanrader voor iedereen. Groetjes, Amanda"

4

Wiesje

"Hallo Storm, ik heb jou net gesproken en zonder enige achtergrondinformatie kon je een duidelijk beeld scheppen wat er speelt betreft de liefde en het positieve gevolg dat er aan zit te komen. Bedankt voor de duidelijke uitleg. Liefs, Wiesje"

5
Storm
4.7

klaas

"was goed maar te kort"

4
Kaleo
4.7

Ilona

"Dank je wel Sylvia voor de uitgebreide voorspelling. Je blijft bij wat je ziet en blijft vertrouwen houden waar dat bij nogal eens ontbreekt. Groetjes, Ilona"

4
Sylvia
4.6