FAQ
Hoe weet ik hoeveel credits ik heb?
Als u bent ingelogd op uw account, is uw creditsaldo zichtbaar in de rechterbovenhoek van het scherm naast uw gebruikersnaam. U kunt deze informatie ook vinden onder 'Mijn account'.
Hoeveel credits heb ik nodig voor een consult?
Dat hangt volledig af van u en de situatie! Een consult kan 10 minuten of 2 uur duren, afhankelijk van uw behoeften. Houd er rekening mee dat een minimum van 10 credits vereist is.
Hoe u credits kunt kopen?
Ga naar "Mijn credits" (als u bent ingelogd) om te bekijken hoeveel credits u heeft en welke opties wij aanbieden. U krijgt toegang tot de betaalpagina via uw account → "Koop credits" of direct via de chatpagina als u niet meer voldoende credits heeft.
Hoeveel kost het?
De kosten van een CreditPack hangen af van het type CreditPack dat u wilt aanschaffen; hoe meer credits een CreditPack bevat, hoe voordeliger de prijs per credit! Voor een e-mailconsult hangen de kosten af van het aantal vragen dat u wilt stellen.
Ik heb geen credits ontvangen na mijn betaling, wat kan ik het beste doen?
Het kan helaas voorkomen dat er een probleem optreedt tijdens een betaling. Als dit het geval is en het geld van uw rekening is afgeschreven, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice en ons een bewijs van betaling te sturen. Zo kunnen we de oorzaak van het probleem achterhalen en een oplossing vinden.
Hoe kan ik mijn gratis credits gebruiken?
Wanneer u zich registreert, krijgt u gratis credits van ons. Deze credits kunt u gratis gebruiken voor de eerste minuten van een consult met het medium van uw keuze! Houd er echter rekening mee dat deze credits slechts in één chat, één keer, kunnen worden gebruikt. Als u de chat verlaat voordat u de credits volledig heeft gebruikt, gaan eventuele resterende (gratis) credits verloren.
Hoe kies ik de beste consulent?
Op Astrostar.nl zijn er geen consulenten beter dan andere, er zijn alleen consulenten die beter aan de verschillende wensen van onze klanten voldoen. U kunt uw ideale consulent kiezen door te letten op de volgende criteria:
- Hun specialiteiten: de gebieden waarin hun gaven zich het duidelijkst manifesteren. U kunt deze vinden op de startpagina van de website en op de pagina van elke consulent.
- Hun gaven: de helderziendheidsdiscipline waartoe de consulent behoort. Deze zijn zichtbaar op het profiel van elke consulent.
- Hun beschikbaarheid, zichtbaar op de foto: groen licht? De consulent is beschikbaar! Grijs betekent dat de consulent het druk heeft, rood betekent dat hij of zij offline is en op u reageert wanneer de consulent weer online is.
Hoe kan de klantenservice mij helpen?
Voor elke vraag met betrekking tot de werking van de website of problemen die zich voordoen (betaling, verbinding met uw account, etc.). U kunt ons bereiken via het contactformulier op de pagina "Contact" of per e-mail op :e-mail. Let op: de klantenservice doet geen voorspellingen! Voor al uw astro-vragen kunt u terecht bij een van onze consulenten.
Ik ben niet tevreden met mijn consult, wat kan ik het beste doen?
Uw mening is belangrijk voor ons en stelt ons in staat om onze website en dienstverlening elke dag te verbeteren. Mocht u tijdens het gebruik van de website een technisch probleem tegenkomen, neem dan a.u.b. contact op met onze klantenservice. Als de consulent niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, kunt u daarnaast op elk moment een getuigenis op zijn of haar pagina achterlaten.
Waarom is het niet gratis?
We streven ernaar om deskundige consulenten te selecteren, met erkende gaven en doorgewinterde professionaliteit. Het merendeel van hen werkt fulltime op onze site. Een betaalde consulent is een garantie voor kwaliteit, zowel voor klanten als voor ons, aangezien dit zowel de waardering van het werk van onze consultants als de goede werking van de site garandeert.
Hoe u in contact kunt komen met een consulent
Houd er rekening mee dat u een account op Astrostar.nl moet hebben om contact op te nemen met een consulent. Als u dat nog niet heeft gedaan, kunt u de volgende eenvoudige stappen volgen: ga naar "Registreren" in de rechterbovenhoek van de pagina en maak binnen enkele seconden uw account aan. Selecteer vervolgens de consulent die het beste bij u past door de lijst met beschikbare consulenten door te bladeren of door te zoeken op specialisme. U kunt de communicatiemethode kiezen die u verkiest: chat of e-mail. Klik en start uw consult meteen!
Hoe kan ik mijn berichten en gesprekken raadplegen?
Ga naar het tabblad "Inbox" om de geschiedenis van uw chats en ontvangen e-mails te zien.
Wat voor vraag of bericht kunt u naar een consulent sturen?
U kunt al uw vragen stellen! Helderziendheid kent geen grenzen. Om uw kansen op een duidelijk antwoord te maximaliseren, nodigen we u uit om een consulent te kiezen wiens specialiteit betrekking heeft op het onderwerp van uw vraag (liefde, rouw, persoonlijke ontwikkeling, zelfvertrouwen, etc.). U kunt ook een foto sturen als aanvulling op uw bericht om de perceptie van uw consulent te verrijken.
Kan ik kiezen welke e-mailnotificaties ik ontvang?
U kunt uw keuze van meldingen aanpassen door naar “Mijn account” → “E-mailnotificaties” te gaan. U hoeft alleen maar het soort berichten dat u wilt ontvangen in of uit te schakelen.
Wat is het verschil tussen communicatie via chat en via e-mail?
In een chat reageert de consulent live op u. U kunt elke vraag stellen die u wilt; alleen de tijd (afhankelijk van het aantal credits dat u heeft) is uw limiet. Kies per e-mail of u 1, 3 of 5 vragen wilt stellen en krijg binnen maximaal 48 uur antwoord. U ontvangt een melding wanneer uw e-mailnotificatie beschikbaar is.
Hoe kan ik mijn account updaten en personaliseren?
Door rechtsboven op uw gebruikersnaam te klikken, komt u op uw persoonlijke pagina. Hier kunt u uw voorkeuren en profielinformatie wijzigen, een foto toevoegen, uw wachtwoord en notificatievoorkeuren wijzigen en uw credit-tegoed bekijken. Neem contact op met de klantenservice om uw naam, geboortedatum of e-mailadres te wijzigen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
U kunt dit veranderen door naar "Mijn account" → "Wachtwoord veranderen" te gaan. Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u op de login-pagina op "Wachtwoord vergeten" klikken om een nieuw wachtwoord in te stellen. U kunt ook contact opnemen met de klantenservice om uw wachtwoord te laten resetten.
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
U kunt uw account deactiveren door naar uw persoonlijke pagina te gaan en onder aan de pagina te klikken op "Verwijder mijn account". Let op: als u uw account verwijdert, worden ook uw resterende credits en uw gesprekshistorie verwijderd.
Kan ik een account aanmaken als ik jonger dan 18 jaar ben?
Nee, toegang tot de diensten van Astrostar.nl is niet geautoriseerd voor personen onder de 18 jaar. U moet minimaal 18 jaar oud zijn om gebruik te kunnen maken van de website.
Worden er extra kosten in rekening gebracht voor het gebruik van een creditcard op Astrostar.nl?
Er worden geen extra kosten in rekening gebracht. Uw aankoop brengt geen transactiekosten, geen lidmaatschapskosten, geen valutawisselkosten, geen buitenlandse transactiekosten en geen andere kosten met zich mee. Uw kaartuitgever kan echter buitenlandse transactiekosten in rekening brengen als uw kaart is uitgegeven in een ander land dan dat van de verkoper, evenals eventuele andere kosten die worden beschreven in de algemene voorwaarden voor uw kaart.
Heeft u een vraag die hier niet bij staat? Bel even met de helpdesk, of stuur ons een e-mail. U zult uiterlijk binnen 2 werkdagen reactie krijgen.