Klantervaringen


Wiesje

"Hallo Storm, ik heb jou net gesproken en zonder enige achtergrondinformatie kon je een duidelijk beeld scheppen wat er speelt betreft de liefde en het positieve gevolg dat er aan zit te komen. Bedankt voor de duidelijke uitleg. Liefs, Wiesje"

5
Storm
4.7

klaas

"was goed maar te kort"

4
Kaleo
4.7

Ilona

"Dank je wel Sylvia voor de uitgebreide voorspelling. Je blijft bij wat je ziet en blijft vertrouwen houden waar dat bij nogal eens ontbreekt. Groetjes, Ilona"

4
Sylvia
4.6

Philipp

"goed"

5
Abel
4.9

Malou

"Bedankt voor de uitleg en mijn relatie en zijn gevoelens voor mij. Het was prettig uitleg te krijgen over wat de kaarten zeiden. Groetjes, Malou"

5

Irma

"Hallo Richard, dank je wel voor alle gesprekken. Onze gesprekken hebben enorm bijgedragen tot mijn herstel. Ik moest echt van heel diep komen, maar jij hebt mij de moed gegeven door te gaan. Liefs, Irma"

5

Piet

"Jullie hebben mij gerust gesteld i.v.m. die negatieve energie. Gaven mij duidelijk advies voor het dilemma waar ik in zit. Aangenaam consult."

5

Katrien

"Hoi Mark, dank je wel voor het aangename gesprek vandaag. Ik ben blij met de eerlijkheid die je mij hebt gegeven door het consult heen. Ik ga je zeker vaker opzoeken want je bent echt top. Groetjes, Katrien"

4
Mark
4.7

Rozemarie

"Hoi Richard, dank je wel voor jouw geduld en de iedere keer weer duidelijke uitleg. Ook al vraag ik dingen steeds weer opnieuw. Liefs, Rozemarie"

4

Jannie

"Wat was dat een fijn consult Violette, ongelofelijk hoe alles klopt wat je zegt en hoeveel rust ik heb gekregen. Tot binnenkort. Jannie"

4