Klantervaringen


Annet

"Lieve Sylvia, je bent een erg begripvol Medium, en je geeft goede adviezen. Ik was somber, maar voel me nu al een stuk beter. Groetjes, Annet"

5
Sylvia
4.6

Megan

"Top consult gehad. Jouw invoelingsvermogen is super. Zonder info vooral zat jij bij het rechte eind. Ben blij dat ik de stap heb gezet. Megan"

5

Annemarie

"Hallo Esther, heb jou na lange tijd weer gesproken om te zeggen dat alles goed met me gaat. Tot snel praten we verder. Annemarie"

5
Esther
4.7

Henrien

"Zuiver, snel, correct, lief, geduldig. Gewoonweg een prachtmens. Nogmaals bedankt voor het inzicht Ivo. Groet, Henrien"

5
Mark
4.7

Gaby

"Je bent de beste, Ik hou van haar readings en hulp. Ze is eerlijk en helpt je echt verder te komen. Dank je wel Violette. Liefs, Gaby"

5

Chris

"Ik heb een duidelijk en vooral heel eerlijk antwoord gekregen op mijn vragen. Jullie zijn zeker een aanrader voor iedereen. Groetjes, Chris"

5

Hollie

"Dank je wel alweer voor het gesprek van onlangs. Je bent echt een luisterend oor voor mij. Oprecht en eerlijk, dank je wel. Liefs, Hollie"

5
Storm
4.7

Wendy

"Duidelijk, correct en snel. Een top consult weer, zoals iedere keer. Veel liefs, Wendy"

5
Mark
4.7

Frans

"Anja is een super medium. Haar voorspellingen komen uit. Ze zoekt alles tot in de kern uit. Super. Groet, Frans"

4
Anja
4.7

Peetje

"Hi Anja, dank je weer. Dat waren hele goede ideeën om verder mijn problemen op te lossen. Ik vond ons gesprek heel fijn. Groet, Peetje"

5
Anja
4.7