Klantervaringen


Hendrik

"Violette is echt mijn steun geweest in de moeilijke tijden. Heeft mij met vele kwesties geholpen. Zeker een aanrader. Groet, Hendrik"

5

Marika

"Noor voelt goed in, weet precies waar het over gaat en voelt ook goed aan wat je nodig hebt. Als je een goed en betrouwbaar medium zoekt praat dan eens met haar. Liefs, Marika"

5
Noor
4.8

Dirkje

"Een hoopgevend en mooi vooruitzicht. Dank je wel lieve vrouw. Groetjes, Dirkje"

5

Jos

"Zo zuiver, liefdevol en helend. Elke keer weer weet je de situatie goed in te schatten. De gesprekken geven mij inzicht, rust en vertrouwen."

4

Henk

"Snel adequaat "

4
Isa
4.4

Hilda

"Goed"

5
Abel
4.9

Rachel

"Zo’n mooie reading gehad, heel bijzonder dat je dit zo allemaal kunt voelen, zonder al te veel informatie. Ik spreek je heel snel weer. Rachel"

5

Gertie

"Zojuist een heel prettig, verhelderend gesprek gehad met Sylvia, alles wat ze zei kon ik goed plaatsen. Ga weer door met goede moed. Gertie"

4
Sylvia
4.6

Cornelia

"Lieve Madelief, wat een mooi, zuiver en bijzonder consult heb ik van jou gehad. Ik ben echt onder de indruk van alle boodschappen die je door kreeg. Je bent een echte aanrader. Groetjes, Madelief"

5

Mathilde

"Hoi Abel, ik heb je net gebeld, wat ben jij goed. Het was weer geweldig zoals altijd. Groetjes, Abel"

5
Abel
4.9